19-04-2016 Palamos

19 april 2016 - Palamós, Spanje

Van 15-04-2016 tot 19-04-2016 palamos.

Vrijdag de 15e zijn we in Palamos aangekomen. We staan hier op camperplek empordearea.

P1100672

Alle voorzieningen zijn er en het is een leuke plek, op 5 minuten fietsen van het strand en het centrum van Palamos.

P1100674P1100675

Zaterdag zijn we naar San Antonio gefietst en terug naar het centrum van Palamos. San Antonio ligt tegen Palamos en de boulevards lopen in elkaar over. Op Zondag bezoeken we Platja de Lorca dat ligt aan de andere kant van Palamos. Het is een mooi rustig strand.

P1100687P1100691P1100693

Maandag zijn we naar Platja de Aro gegaan. De boulevard en het strand vallen een beetje tegen. Alles speelt zich hier af in de hoofdstraat die parallel aan het strand loopt. Daar zijn onnoemelijk veel winkels, cafe’s en restaurants. Het ligt ongeveer 10 km van Palamos. Op Dinsdag zijn we naar de markt gegaan en we hebben ook nog wat gewinkeld in palamos. Iedere dag hebben we lekker in de zon gezeten. Toevallig hebben we ook nog Nederlandse buren uit Hank waar we gezellig mee kunnen kletsen. Morgen gaan we jammer genoeg terug naar Nederland. We hebben hier in Palamos een goede tijd gehad.

P1100704