Voorbereiding van onze reis naar de Baltische Staten

27 mei 2013 - Dorst, Nederland

P1000279bewerkt           P1060017

Even Voorstellen:

Wij zijn Cobi en Ad, en onze vrienden Betsie en Lammie. Wij gaan met ons vieren een reis maken door de Baltische staten.

Wij  hebben een Knaus camper en Betsie en Lammie hebben een camper die door Lammie professioneel zelf is gebouwd.

P1000264                               P1050991

Een jaar geleden ontstond het idee om samen met onze vrienden Betsie en Lammie een reis te gaan maken met onze campers naar estland, Letland en Litauen.

We zijn daarna een paar keer bij elkaar gekomen om de route die we zouden nemen te bespreken. We waren het wel met z'n allen er over eens dat de route die we opstelden niet strikt gevolgd hoeft te worden. We kunnen dus van de route afwijken. Je weet nooit wat voor leuke bezienswaardigheden je onderweg tegenkomt. En camper-rijden staat ook voor vrijheid, het is dus niet nodig om in het keurslijf van een vooraf bepaalde  route te reizen.

We starten op Vrijdag 31 Mei.

Ons eerste twee overnachtingen zullen in Oisterwijk zijn op kampeerboerderij de Rozephoeve, waar wij een weekend met onze motorvrienden hebben. De eerste etappe is dus maar 34 km. Daarna gaan we op Zondag 2 Juni richting Bad Bentheim in Duitsland.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Anouk Broeders:
    28 mei 2013
    Wat een ontzettend leuk initiatief deze reisblog. We zullen jullie met plezier volgen. Goede reis, groetjes Bart en Anouk
  2. Loek en marijke. ad en jannie:
    28 mei 2013
    Ik zou jullie allemaal alvast een hele fijne vakantie en een behouden reis willen wensen. Ik hoop dat jullie veel leuke en mooie dingen te zien krijgen en dat wij op deze blog goed op de hoogte worden gehouden van jullie ervaringen.
  3. Jannie en Ad:
    28 mei 2013
    we kunnen niet wachten om jullie verslag life weer te horen
    ja zo vlug gaat het
  4. Gerard en Mien Smits:
    28 mei 2013
    Hallo Ad en Coby en Betsie en Lammie wij wensen jullie een fijne reis toe en hele fijne vakantie we gaan jullie volgen.
    Groeten Gerard en Mieb
  5. Angelien en Peter:
    28 mei 2013
    Gezellig, deze reisblog net of wij ook een beetje meereizen!
    groetjes Peter en Angelien
  6. Jos en cobie:
    28 mei 2013
    Wij wensen jullie een hele fijne en een mooie reis.

Groetjes Jos en Cobie
  7. Joke Onincx:
    28 mei 2013
    Hallo Ad-Cobi-Lammie en Betsie. Wij wensen jullie een goede en mooie vakantie toe.
    Een goed idee, zo kunnen we weten wat jullie allemaal zien en meemaken. Groetjes Kees en Joke
  8. Dorien:
    28 mei 2013
    Heel erg leuk om jullie zo te kunnen volgen op die prachtige reis! Heel veel plezier!! Groetjes Dorien
  9. Mariska:
    29 mei 2013
    Hoi, wat leuk dat jullie naar de Baltische Staten gaan. Ik ben benieuwd naar jullie belevenissen en wensen jullie dan ook een hele leuke en spannende (in de goede zin van het woord) reis toe waarin jullie veel nieuwe indrukken zullen opdoen. En kom vooral weer heelhuids thuis. Voor nu de groetjes uit Roemenië. Mariska.
  10. Rene van Ginneken:
    2 juni 2013
    Hele goede reis. ik hou zeker de site in de gaten. veel foto's erop zetten he. groetje Rene.
    Будьте здоровы и здоровая спина. hi hi
  11. Bart:
    2 juni 2013
    Goede reis motorvrienden tot ziens in Augustus op het volgende feest groeten Gerrie en Bart.
  12. Peter:
    2 juni 2013
    Nou daar gaat ie dan, lekker toeren,
    nieuwe dingen tegen komen,
    verwonderen en genieten van al die baltische culinaire hoogstandjes
    in combinatie met de veelzijdige spirituosa.
    We zijn benieuwd naar de eerste verslagen,
    veel inspirerende belevingen toegewenst van
    Corrie en Peter.