van Oisterwijk naar Bremen

3 juni 2013 - Oisterwijk, Nederland

2 – 6-2013 zondag bad bentheim

Vrijdag 31 Mei zijn we om 11.00 uur op de camping Rozephoeve aangekomen.

Deze camping ligt net buiten Oisterwijk bij het riviertje de Rozep, de natuur is er prachtig.

P1000320

Wij waren als eerste aanwezig en hebben dus iedereen binnen zien komen.

Al snel was het zeer druk en was iedereen bezig met zijn tent op te zetten en zich te installeren voor het weekend.

P1000326

S’avonds hebben we met iedereen gezellig bij gekletst, onder het genot van wat alcoholische versnaperingen. Om 3.00 uur s’nachts hebben we het licht uitgedaan in de kantine.

P1000376

Zaterdag 1 juni zijn we met een groep de “meneer van Eick” wandelroute gaan lopen. Dat viel niet mee na zo’n zware nacht. Maar uiteindelijk werd iedereen gaandeweg fris en monter door de gezonde boslucht.

Een andere groep is lucht gaan happen door een toertocht te gaan rijden.

De leider van de groep (Aart) wist het zeer spannend te houden want de helft van de rit bestond uit fietspaden. Er waren zelfs enkele fietsbruggen bij en dus niet bijzonder geschikt voor een goldwing.

S’avonds was er een drie gangen diner georganiseerd. Daarna even uitbuiken en toen weer met z’n allen in de varkensstal gezellig een feestje bouwen.

Hoogtepunt was het optreden van jantje. Iedereen lag dubbel van het lachen toen hij zijn verhaal vertelde. Om 4.00 uur s’nachts werden we door Bram en Suzanne buiten geveegd.

P1000380

Jan heeft toen het licht gezien, maar wij vonden dat het toch nog wel donker was.

Het weekend was fantastisch georganiseerd door Jan, Hennie, Bart en Gerrie.

P1000331

Zondag 2 Juni zijn we, nadat we van iedereen afscheid hadden genomen, om 13.00 uur vertrokken naar Bad Bentheim.

In Bad Bentheim zijn we op de camperplek gaan staan in het park bij de Burcht. Kosten 7.00 Euro.  Bad Bentheim is eigenlijk een flinke rots met een burcht erop. Er komen veel dagjesmensen een kijkje nemen. het ligt maar 30 km van de nederlandse grens dus je hoort er veel nederlands.

P1000408

Na een fikse wandeling door het stadje en s'avonds nog wat lezen, zijn we op een normale tijd naar bed gegaan.

Maandag 3 Juni. Om 10.00 uur zijn we naar Bremen gereden naar de stelplatz am Kuhhirtenweg. een mooie plek vlak bij de oude binnenstad van Bremen.

1. Loek en marijke. ad en jannie:
    4 juni 2013
    Zo eindelijk op weg. Nog 9,5 week te gaan. Goede reis nog en hopelijk goed weer. Pas nog een stukje gezien van BNN op reis door de baltische staten. Ziet er indrukwekend uit.
    Veel plezier nog.
  2. Rene:
    4 juni 2013
    Ziet er goed uit hoor vakantiegangers!
    Geniet er van en een goede reis.

Groetjes,

Rene
  3. Lu en May:
    5 juni 2013
    Hoi Ad
    Wij willen jullie nog bedanken voor het fijne weekend in Ooisterwijk jullie waren gezellige mensen om mee omtegaan.
    Nog heelveel plezier met de dagen in het vooruitzicht.
  4. Joke Onincx:
    10 juni 2013
    Zo Ad, dat was dus een feestelijk begin. Maar dat zijn we gewend van jullie. Veel plezier en goede reis