04-04-2015 Assilah

4 april 2015 - Assilah, Marokko

Vrijdag 03-04-2015.

Rustdag. We hebben vandaag lekker bij de camper gezeten en alleen een kleine wandeling gemaakt langs de zee. Het was mistig en de temperatuur was 20º C. Daarna hebben we nog een wedstrijdje gedaan, Jeu de Boules. De dames tegen de heren. Het was een technisch parcours , dus de heren hadden voordeel en wonnen met 2-0. De revanche komt waarschijnlijk in Spanje. De mannen hadden ook een supporter.

effe tellen P1070678 een lachende supporter

Zaterdag 04-04-2015.

Vandaag zijn we naar Assilah gereden. 270 km over de tolweg. We waren om 12.30 uur in Assilah. Omdat we vroeg waren zijn we nog het stadje ingelopen. Het was een stuk drukker dan de eerste keer dat we hier waren. Er waren meer toeristen en daardoor wat gezelliger.

P1070687 De islamitische begraafplaats aan de zee in Assilah

S’avonds zijn we ergens wat gaan eten. Morgen gaan we naar Tanger-med om met de boot terug te gaan naar Algeciras in Spanje. We zijn 42 dagen in Marokko geweest.

P1070696

1. Annemiek:
    4 april 2015
    Tjonge wat is dat snel gegaan zeg . Een fijne laatste dag in marokko en ook veel plezier in Spanje.
  2. Barry en Jolanda:
    4 april 2015
    Het was 'n mooie reis door Marroko, heb vandaag toevallig zitten kijken op de kaart hoe jullie route was!! Goede overtocht morgen.En geniet nog maar even in Spanje want hier is het koud.......!! XXX
  3. Jeanne:
    4 april 2015
    goede reis verder, wij ook in soanje in Zamora, gr
  4. Ad deroos:
    4 april 2015
    rust is ook wel eens nodig
    gr
  5. Dien:
    5 april 2015
    Wij wensen jullie een vrolijk en warm pasen
  6. Jannie:
    5 april 2015
    De tijd is inderdaad hard gegaan. Gelukkig schijnt de zon hier vandaag ook, dus dat wordt Paaseieren zoeken in het bos. Gr.X
  7. Jan, Sonja en Demi:
    5 april 2015
    Ik neem aan, dat de camper van Lammy en Betsie weer in orde is. Een goede overtocht naar Spanje na een mooie vakantie in Marokko. En nu wordt het genieten in Spanje.
  8. Ruud:
    5 april 2015
    Wat is dat snel gegaan zeg,goede overtocht en nog een fijne tijd in Spanje.Groetjes Ruud & Jopie
  9. Marc en Angeline:
    6 april 2015
    42 dagen in Marokko geweest...wat gaat dat snel. Maar wat een mooie reis is dat geweest te zien aan de foto's en verhalen.
    De overtocht ook weer achter de rug dus nog genieten in Spanje. Nog veel plezier allemaal!!