08-05-2015 Crest Frankrijk

8 mei 2015 - Crest, Frankrijk

04-05-2015 maandag. Tot 08-05 2015 vrijdag.

Maandag zijn we in Crest aangekomen op camping Les Clorinthes N44.72424, E005.02782. Crest is een leuk stadje waar je van uit elk standpunt de hoogste donjon van Frankrijk ziet staan. Hij is namelijk 52 meter hoog en staat op een rots boven de stad.

zicht op de donjon doorkijkje missen we iets

In Crest hebben we het chocolade museum bezocht.

Het chocolade museum P1080340 P1080341

Op woensdag 6 Mei zijn we een stevige wandeling gaan maken, de tour de Crest. De tour begint bij de donjon. Dat was eerst al een flink stuk berg op. Daarna ging de wandeling over chemin le crete. Dat is een soort graat van waar je naar twee kanten een magnifiek uitzicht hebt.

P1080352

Rechts kijk je naar de bergen van de Vercors en links naar het plateau van de Ardeche. De route ging over rotsen en op de helft daalde de route naar het dal en terug naar Crest.

P1080356 Boven op de crete

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jannie:
    8 mei 2015
    Viva la France. Ook dit land is mooi. En jullie zijn goed bezig met je conditie. Gr.X
  2. Annemiek:
    8 mei 2015
    En nog steeds zo mooi weer. t Aftellen begint....
  3. Annemarie:
    9 mei 2015
    Het blijft genieten hé bij jullie?! Maar Dorst komt ook weer in zicht en wij krijgen hier komende week ook een paar mooie dagen.Nog een fijne resterende tijd.

Groeten, Frans en Annemarie
  4. Bart:
    12 mei 2015
    Hee luitjes het genieten van jullie verhalen en mooie plaatjes begint op n eind te lopen,jammer hoor!!!! Hebben er erg van genoten. Maak er nog n mooie tijd van . Gr. Gerrie en bart
  5. Joke Onincx:
    13 mei 2015
    Sportief bezig. En weer mooie foto's. Nog even genieten en dan zijn jullie weer thuis. Groetjes