Reacties
Reacties 201 - 250 van 492
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Dien | Haha dat staat je goed ad zo n jurk met muts | 14 mrt. '15 |
| Gerard Smits | Hallo Ad en reisgenoten het is er wel mooi en ook… | 14 mrt. '15 |
| Annemiek | Wat is t toch n mooi en bijzonder land. Leuk om op… | 13 mrt. '15 |
| Marius en Christien | gelukkig kunnen jullie de reis weer vervolgen. wij… | 13 mrt. '15 |
| Ad deroos | als je gereedschap bij heb is het zo gebeurd jongens… | 12 mrt. '15 |
| Loek en marijke. ad en jannie | De Vis viel dan misschien tegen maar ik zag wel dat… | 12 mrt. '15 |
| Ans de jong | Wat een belevenis! Geweldig | 12 mrt. '15 |
| Walther Hoosemans | Ad en Lammie kunnen weer netjes voor de dag komen.… | 12 mrt. '15 |
| Jeanne | Geweldig verhaal, heerlijk, gelukkig hebben jullie… | 11 mrt. '15 |
| Jannie | Gelukkig dat jullie de reis weer hebben kunnen hervatten.… | 11 mrt. '15 |
| Gerard Smits | Hoy Ad en reisgenoten het ziet er allemaal mooi en… | 11 mrt. '15 |
| Hilde, Michiel, Jip en Jens | Wat een verhaal over de douane! Superfijn dat het… | 11 mrt. '15 |
| Annemiek | Wat lekker om weer verder te kunnen reizen. Veel plezier. | 11 mrt. '15 |
| Joke Onincx | Hallo. Weer leuk om te lezen de verhalen en ook dat… | 11 mrt. '15 |
| John huigen | Hoi camperaars Leuke dingen maken jullie mee.De fotoos… | 9 mrt. '15 |
| Jos en cobie | Hee luitjes we zien dat jullie het Super goed hebben… | 9 mrt. '15 |
| Ad deroos | leuk te zien dat het goed gaat. past het onderdeel… | 8 mrt. '15 |
| Diana | nou, dat ziet er heeeeerrrlijk uit. en nog voor jullie… | 8 mrt. '15 |
| Pieter en Jeanne | Wauw, leuk als je lekker eten krijgt door de local… | 8 mrt. '15 |
| Marc en Angeline | Weer een mooi verhaal. En weer aardige mensen ontmoet,das… | 8 mrt. '15 |
| Marc en Angeline | En een mooie foto van Bets en Lammie. Wat een lekker… | 8 mrt. '15 |
| Marc en Angeline | Mooie foto Ad en Cobi. Lekker genieten!! | 8 mrt. '15 |
| Marc en Angeline | Jakkie!!!!! | 8 mrt. '15 |
| Marc en Angeline | Das een flink croissantje!!! Die kun je wel met 4en… | 8 mrt. '15 |
| Walther Hoosemans | Leuk verhaal, het houdt ons goed op de hoogte. Lekker… | 8 mrt. '15 |
| Rene van Ginneken | Weer genoten van jullie verhalen en foto's, echt… | 8 mrt. '15 |
| Jannie | De couscous ziet er heerlijk uit, beter dan die botten.… | 7 mrt. '15 |
| Gerard Smits | Hoy Ad en reisgenoten het eten ziet er goed uit maar… | 7 mrt. '15 |
| Cmutsers | Wat een lekker eten allemaal en hele mooie foto's… | 7 mrt. '15 |
| Annemiek | Wat een feest. Die verhalen en leuk dat je zulke aardige… | 7 mrt. '15 |
| Ad deroos | het is mooi daar zie maar die jassen kunnen uit met… | 6 mrt. '15 |
| Ad deroos | als je brood mee neem in de diepvries maar ja diepvries… | 6 mrt. '15 |
| Ad deroos | nou kan ik jullie weer volgen het ga goed zo te zien… | 6 mrt. '15 |
| Marc en Angeline | Weer genoten van jullie reisverslag!! Dus zo moet… | 6 mrt. '15 |
| Joke Onincx | Weer een mooi verhaal en het ziet er allemaal gezellig… | 5 mrt. '15 |
| Peter en Isabella | Wat genieten jullie toch Mooie foto's Ad. En… | 5 mrt. '15 |
| Pieter en Jeanne | Goed bezig met al dat verse spul, lekker hoor | 5 mrt. '15 |
| Pieter en Jeanne | Leuk om dit te lezen en jullie vermaken je prima.Wij… | 5 mrt. '15 |
| Walther Hoosemans | Toch nog een potje biljart. Maar het lekker eten en… | 5 mrt. '15 |
| Walther Hoosemans | Toch nog een potje biljart zie ik wel. Maar lekker… | 5 mrt. '15 |
| Loek en marijke. ad en jannie | Ziet er weer goed uit. Leuk cafeetje op de camperplek… | 5 mrt. '15 |
| Loek en marijke. ad en jannie | Leuk cafeetje op de camping. Ziet er echt gezellig… | 5 mrt. '15 |
| Ruud | Wederom prachtige foto;s en een leuk verhaal.Genieten… | 5 mrt. '15 |
| Dien | Hoi reizigers echt leuk jullie verhalen en foto s… | 5 mrt. '15 |
| Jannie | Wederom mooie foto's. Aan eten en drinken geen… | 4 mrt. '15 |
| Annemiek | Wat spannend allemaal. Leuk hoor. Was Ik maar even… | 4 mrt. '15 |
| Jan Oomen | Dag Marokko-rondreizigers. Geweldig om te lezen en… | 4 mrt. '15 |
| Gerard Smits | Hoy Ad en reisgenoten het ziet er allemaal goed uit… | 4 mrt. '15 |
| Joke Onincx | Hallo vakantiegangers. Ik lees wel dat jullie het… | 4 mrt. '15 |
| Loek en marijke. ad en jannie | Hij gaat lekker zo. Lekker weer zo te zien voor jullie.… | 3 mrt. '15 |
- Cmutsers: Lekker zomers. Hier gaat…
- Dien: Fijne paas dagen jullie allemaalxx
- Rene: Gezellig ;-) Mooie foto.
- Cmutsers: Lekker weer zie ik. Mooie…
- Cmutsers: Ha allemaal alles naar jullie…
Alle reacties »